Néhány hónapja ismeretterjesztési célból ingyenes webináriumsorozatot indítottunk. A résztvevők és a saját tapasztalataink alapján összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a jelentkezéssel és a lebonyolítással kapcsolatban.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a regisztráció?
Minden esetben visszaigazolást küld a rendszer az e-mail-címedre a sikeres regisztrációról. Erre a regisztrációs űrlapon is felhívjuk a figyelmedet. Ha nem érkezik meg az e-mail 10 percen belül, vedd fel velünk a kapcsolatot a kepzes@merosus.hu e-mail-címen.
Nem tudtam regisztrálni, azt írta ki a felület, hogy „időkorlátos” a regisztráció, ez mit jelent?
A konkrét webináriumra meghatározott időszakban lehet regisztrálni. Legkorábban akkor, amikor meghirdetjük a webináriumot, legkésőbb pedig a webináriumot megelőző napon 12 óráig. Ha valaki ezt követően szeretne jelentkezni, a rendszer már nem engedi.
Ez természetesen nem jelenti azt, hogy lemarad, aki nem volt elég gyors. Még ilyen esetben is fogadjuk a jelentkezést a kepzes@merosus.hu e-mail-címen.
Mennyibe kerül a webinárium?
A webináriumok ingyenesek.
Milyen hosszú a webinárium?
Legalább egy, legfeljebb másfél órás a webinárium. Ez azt jelenti, hogy pontosan 18:00 órakor kezdünk, és legkésőbb 19:30-kor zárunk. Az előadások végén lehetőség van kérdések feltevésére, kötetlen beszélgetésre, erre kb. 30 percet számolunk. Ha nincs kérdés, vagy kevesebbet kérdeztek, akkor értelemszerűen korábban lezárjuk a webináriumot.
Nem jó a kitűzött időpont, máskor meg tudom nézni?
Nincs lehetőség arra, hogy máskor megtekintsétek a webináriumot. Minden webinárium egyszeri alkalom, felvételt nem készítünk róla, és erre a résztvevők figyelmét is felhívjuk.
Miért nem érkezett meg a link?
Ha kaptál visszaigazolást a regisztrációról, a link is minden bizonnyal érkezni fog. A linket a kezdés előtt néhány órával küldjük ki, ez egyúttal plusz emlékeztető is, hogy ne felejtsd el a kezdést. Akkor kezdj el aggódni, ha 17:30-ig nem kapsz tőlünk levelet. Ilyen esetben kérjük, hogy jelezd felénk a kepzes@merosus.hu e-mail-címen, és azonnal átküldjük a linket.
Nem használok Teams-et, biztosan működni fog?
Igen, biztos lehetsz benne. A csatlakozáshoz nem szükséges Teams-fiók, bármilyen eszközről könnyedén részt vehetsz a webináriumon. A webinárium elérhetőségét tartalmazó levelünk (ezt egy órával a webinárium előtt küldjük ki) tartalmazza az értekezlet azonosítóját és a hitelesítő kódot.
Kattint a linkre, a mikrofont érdemes engedélyezni, hogy a kérdéseidet könnyedén fel tudd tenni. Az előadás alatt ki tudod kapcsolni a mikrofont és a kamerát is.
Írd be a neved (a keresztnév is elég), és kattints a csatlakozás gombra.
Lekéstem a kezdést, és nem tudtam belépni a felületre, mi a teendő?
Mi pontosan kezdünk, 18:00-kor, ezt követően még 10 percig van lehetőség becsatlakozni az előadásra. Utána már sajnos nem tudunk beengedni.
Mi lesz a következő téma?
Három-négy héttel a tervezett webinárium előtt közzétesszük a következő téma címét és leírását a weboldalunkon. Néhány nappal korábban hírlevelet is küldünk, hogy biztosan ne maradjanak le az érdeklődők. Ha szeretnél értesítést kapni a következő témáról, itt tudsz feliratkozni a hírlevelünkre: https://merosus.hu/hirlevel/
Figyelem! Ha regisztrálsz egy webináriumra, akkor az aktuális webináriummal kapcsolatban kapsz néhány levelet, így például megköszönjük a regisztrációt, a részvételt, kiküldjük a webinárium linkjét, emlékeztetünk az időpontra, majd a webináriumot követően törölni fogjuk a regisztrációdat. Ez azt jelenti, hogy a következő webináriumról nem kapsz hírlevelet, a hírlevélre külön kell feliratkozni.
Javasolhatok témát?
A témákat a háttérben felmerülő kérdéseitek és jelzéseitek alapján állítjuk össze. Figyelünk arra, hogy a mindennapokban mi okozza a legtöbb félreértést, mi az, amivel aktuálisan küzdenek a fotósok vagy más érdeklődők. Mindenre azonban nincs rálátásunk, szívesen fogadunk témajavaslatokat a kepzes@merosus.hu e-mail-címen.
Aktuális webináriumunkra itt tudsz regisztrálni.